Zlatan ler igen! En pajas eller?

Zlatan är tillbaka i landslaget med besked. Han e snart helt i matchform men spel på lördag förrutom ett kort inhopp är osäkert. Zlatan skrattade och visade vilken skön typ han är. Det är nu vi ska ta till vara på den "leende Zlatan", en zlatan som kan vinna en match åt Sverige helt på egen hand. En sur och irriterad Zlatan är ingen världsfotbollspelare. Det har vi fått se under alla år då vi noggrant följt Zlatans varje rörelse.
Men nu är Zlatan en av världens bästa fotbollsspelare. Så låt han också vara det nu. Ber alla jäkla Papparazzis att sluta jaga honom genom skog och terräng för att hitta nått negativt att skriva om honom.
Nu är han den Zlatan vi vill ha i landslaget.
Så låt honom nu för guds skull vara!
Kanske är det vändpunkten för Zlatan då han insett sitt eget bästa.
Jag tror det.

Eller dröjer det inte många dagar innan en ny "skandal" dyker upp?

image14

Zlatan, inte bara en grym fotbollspelare utan även en pajas på gott och ont.

Kommentarer
Postat av: raminho

jag älskar dig jag är ifrån hjällbo jag älskar dig zlatan puss

2008-02-08 @ 08:11:05
Postat av: PeterSport

Zlatan har många fans. Delvis för att han är den bolltrollare som han är men också för att han har den personligheten, kaxig, tuff och skämtsam.

2008-02-08 @ 12:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0