Total kross!

Min visit hos min kusin som är extremt dålig förlorare slutade precis som jag hade trott =)
Jag vann 4-1 i matcher till mig i hockeyn och 1-1 i fotbollen. 
Magnus var totalt rasande. - Du är född med tur, lät det var och varannan sekund.
Jag kan säga att det är extremt hat när vi möter varann.
Givetvis kopplade jag på det där lilla leendet när man satte ett tur mål, för visst gjorde jag några sådana också.

Fy fasen vad varmt det har varit idag. I andra hockeymatchen slutade det 2-2 och efter förlängningen som var mållös så väntade straffar. Jag sätter iskallt med en enkel fint avgörande målet på avgörande straffen. Glädjevrål!

En underbar dag som blev ännu underbarare!

Kommentarer
Postat av: vesna

aaaah :D man mår ju bättre av alla dom sakerna .. visst är de :D love it!Grattis till vinsten..

2007-05-29 @ 20:16:08
URL: http://SANJAVESNA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0