Dagen efter och fortfarande lika underbart!

Vilken härlig dag att vakna upp till. Det är redan över 20 grader utan och strålande sol. Jag vägrar lita på att internets meteorologer har rätt då de säger att det ska bli regn på eftermiddagen.
Djurgården har tagit 3p mot ärkerivalen och fienden AIK. Djurgården finns med där uppe i toppen till min stora glädje då jag var lite tveksam till formen hos mitt kära lag.
Idag är en underbar dag, hoppas den fortsätter lika bra som den börjat.

Ottawa förlorade den första matchen i Stanley Cup-finalen mot de mäktiga ankorna i Anaheim.
Men jag tror att det blir Daniel Alfredsson och gänget som får lyfta den grymt vackra bucklan i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0